Søk i denne bloggen

onsdag 1. september 2010

Salg av sjal.


"Oransje"
Langt skjerf, håndheklet, med innslag av blomster laget for hånd, Svarte blomster og svart heklekant. 100% ull: Svart og ull mohair oransje.
Kr. 250.-


"Tuttifrutti"
Trekantsjal, håndstrikket, mix farger med grønn heklekant. 45% ull, 45% Polyester, 10% bomull.
Kr. 175.-


"Lilla"
Trekantsjal, maskinstrikket med blomster dekor og heklet kant i mohair.
90% ull, 5%mohair, 5% acryl.
Kr.300.-


1. "Nysnø"
Langt skjerf, håndstrikket med perlemor perler langs midten. Løst strikket. 90% mohair, 10% ull.
Kr. 175.- SOLGT

2. "Nysnø"
Trekant sjal, håndstrikket med perlemor perler langs kanten. 70% mohair, 30% acryl.
Kr. 175.-


1. "Aske"
Trekantsjal, håndstrikket, med grå perlemorperler langs kanten. Mohair, ull, viskose, 100%ull i kanten rundt.
Kr. 175.-

2. "Aske"
Samme som over uten perler.
Kr. 175.- SOLGT


"Oseania"
Trekantsjal, håndstrikket, Acryl, mohair.
Kr. 175.-


"Mint"
Trekantsjal, håndstrikket,stripet, Mohair eller en ull blanding.
Kr. 175.- SOLGT


"Vår"
Sart lysegul, trekantsjal, håndstrikket med hvit heklet kant. 95%Mohair, 5% Acryl.
Kr. 175.-


"Sukkerspinn"
Sart rosa trekant sjal, håndstrikket, 50% acryl, 50% ull.
Kr. 175.-


"Skumring"
Svart trekantsjal, håndstrikket med rosa/grå heklet kant. Acryl og ull.
175.-

Sjalene er strikket i restegarn og derfor er materielene noe usikker men jeg har testet de så godt det lar seg gjøre for å stadfeste materiealene.

Hvis du ønsker å kjøpe noen av meg gjør du følgende:
Send meg en mail: majoban@hotmail.com med bestilling, mailadresse og adresse så sender jeg deg en faktura på mail, og med en gang den er på min konto sender jeg varene til deg.
Porto kommer i tillegg og varierer, men småvarer som sjal og pulsvarmere kommer på ca Kr. 40, legger de i ferdig frankert smartkonvolutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.