Søk i denne bloggen

onsdag 22. september 2010


"Froskeøye" Redesign og toving.
Kr. 150.-


Smykke, ringer og lær, remen mørkner etter hvert, den er så lys for skinnet er helt nytt.
Kr 175.-


Smykke, ringer og lær, remen mørkner etter hvert, den er så lys for skinnet er helt nytt.
Kr 175.-


Armbånd, ringer og skinn.
Kr 175.-


Hvis du ønsker å kjøpe noen av meg gjør du følgende:
Send meg en mail: majoban@hotmail.com med bestilling, mailadresse og adresse så sender jeg deg en faktura på mail, og med en gang den er på min konto sender jeg varene til deg.
Porto kommer i tillegg og varierer, men småvarer som sjal og pulsvarmere kommer på ca Kr. 40, legger de i ferdig frankert smartkonvolutt

2 kommentarer:

  1. Så mye fint, så flink du er!

    Ønsker deg en nydelig uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det er så kos med kommentarer, suger de til meg. Og fint å få tilbakemeldinger på det jeg gjør, det hjelper på slik at man fortsetter med det man gjør og blir motivert til å fortsette. Takk igjen og god uke til deg.
    may

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.