Søk i denne bloggen

onsdag 22. september 2010

Salg av produkter med inspirasjon i det Samiske.

Nå gir jeg nesten opp, det tar laaaaang tid å få lagt inn bilder, så nå legger jeg ut dette så kommer det mer etterhvert.


Ørepynt skinn og tinntråd, krok i kirurgisk stål. Kr. 180.- SOLGT
Har vinrød, brun, svart og blå.




Veske "Vev", skinn og ull.
Kr 600.-


Pung "Lag på lag", Skinn og ull.
Kr. 250.-


Pung "Lag på lag" inni.


Pung "Tradisjonell",skinn og tinntråd.
Kr. 285.-


Pung "Blomst" Skinn og tinntråd.
Kr. 285.-


Pung "Flettet", skinn og ull.
Kr.250.-


Pung inni.

Hvis du ønsker å kjøpe noen av meg gjør du følgende:
Send meg en mail: majoban@hotmail.com med bestilling, mailadresse og adresse så sender jeg deg en faktura på mail, og med en gang den er på min konto sender jeg varene til deg.
Porto kommer i tillegg og varierer, men småvarer som sjal og pulsvarmere kommer på ca Kr. 40, legger de i ferdig frankert smartkonvolutt

2 kommentarer:

  1. Du lager mye fint. Og den veska synes jeg er utrolig stilig.

    Men det er en ting jeg lurer på. Tidligere så skev du om en svindelsak. Et antrekk ble borte. Jeg er så spent på hvordan det har gått?

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. Hei Fama.
    Og takk for fine ord.
    Svindelsaken går sin gang, den er politianmeldt og de letter etter vedkommende. Det er ikke skjedd noe enda, så æ å vente i spenning, håpe jo å få den tilbake.
    May

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.