Søk i denne bloggen

onsdag 29. september 2010

Endelig!!!! Give away!



Bedre sent enn aldri:
Da har jeg passert 1000 besøkende (Snart 2000), og tenker ha en give away som takk til dere alle som kommer innom og til dere som legger igjen en koselig kommentar. Det er som Rosetrend sier uten alle kommentarene hadde blogg verden vært kjedelig. Kommentarer og besøk gir motivasjon og inspirasjon til å fortsette med det vi gjør.

Disse romantiske pulsvarmerene kan bli dine. Str M/L.

Siden det snart er jul og 2000 besøkende gir jeg bort en plakat også:




Reglene er:
1 lodd for å legge igjen en kommentar til dette innlegget
2 lodd for å legge igjen en kommentar og bli følger (om du ikke allerede er det!)
3 lodd for å legge igjen en kommentar, bli følger og linke til dette innlegget på din egen blogg.
(De uten blogg kan og være med.)

Skriv hvor mange lodd du har.
Trekningen blir den 1 november.

12 kommentarer:

  1. GRATULERER! Fine premier. Jeg hiver meg med og håper å bli den første som deltar. Jeg gleder meg til hvert innlegg du kommer med. Det er noe litt andeledes med din blogg. En mix jeg liker godt. Dessuten liker jeg det nøkterne og ujålete ved bloggen. At du har så få følgere ennå er en gåte for meg.

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  2. NYDELIGE pulsvarmere! To lodd, takk :-)
    Grattis med så mange besøk - og lykke til med den kreative fortsettelsen!
    Fredagsklem fra Frk. Fosli

    SvarSlett
  3. Så mye fint du viser på bloggen din, veldig inspirerende.

    Jeg deltar gjerne på din give away og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  4. hejsan är jätte gärna med kram från sverige=)nilsson58@telia.com kerstin

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med ! Koselig blogg du har !
    Tar tre lodd jeg :)

    SvarSlett
  6. Nydelige pulsvarmere. Tar gjerne et lodd på de.
    Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  7. Så fotte pulsvarmere. Blir gjerne med på trekking

    SvarSlett
  8. Uhh, hvor er det fine præmier. Hvor vil jeg gerne være med;0) Jeg lægger to lodder i puljen. KH. Birgitte

    SvarSlett
  9. Hei.
    Nydelige pulsvarmere du gir bort.
    2 lodd til meg. Gleder meg til å se innom deg igjen.
    Ha en fin helg;)
    fra Ann-M.

    SvarSlett
  10. Hej! Hoppas att du haft en fin semester (eller var du nu varit) Grattis till dina besökare!

    SvarSlett
  11. Nydelige pulsvarmere :-) Jeg vil gjerne være med i trekningen. Ønsker deg en fin førjulstid. Hilsen Mona N.

    SvarSlett
  12. Hei Mona N, jeg kan bare beklage men trekningen var i november og er over nå. Du får kaste deg på den neste jeg skal ha.
    Go førjulstid til deg og.
    May

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.