Søk i denne bloggen

onsdag 1. september 2010

Salg av antrekk 1.



"Brosten"
Denne drakten i Redesign har jeg brukt til å vise fram hva jeg holder på med
og nå selger jeg den. Den kan og brukes hver for seg i kombinasjon med andre plagg.
Dette er et unikaprodukt, dvs det finnes bare en av den.

Drakten er i ca str 38/40.
Midje skjørt: 85 cm.
Lengde skjørt. 91 cm
Belte: 85 cm.
Bolero str: 38-40
Skjorte str: 38-40

Jakke, 1000.-
Skjørt 1000.-
Pulsvarmere 130.-
Belte 300.-
Ørepynt: 100.- (Det er brukt ørekroker som de med alergi og kan bruke.)
Skjorta følger med på kjøpet, har en liten flekk som jeg skal prøve å ta bort, men det er ikke sikkert at det går.
Totalt Kr. 2530.-


Skjorte foran.


Skjorte bak.


Detalj jakke og belte.


Pulsvarmere.

Hvis du ønsker å kjøpe denne av meg gjør du følgende:
Send meg en mail: majoban@hotmail.com med bestilling, mailadresse og adresse så sender jeg deg en faktura på mail, og med en gang den er på min konto sender jeg varene til deg.
Porto kommer i tillegg, sender den i en ferdigfrankert smartpakke, ca 100 - 150.-
Eller jeg kan sende den i oppkrav om du vil, det blir noe dyrere med porto.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.