Søk i denne bloggen

onsdag 1. september 2010

Salg av festantrekk.



"Murgjærde"
Denne drakten i Redesign har jeg brukt til å vise fram hva jeg holder på med
og nå selger jeg den. Den kan og brukes hver for seg i kombinasjon med andre plagg.
Dette er et unikaprodukt, det finnes bare en av den.

STR:
Ca 38, Midje skjørt: 80 cm.(skjørt kan legges ut til 94 cm.)
Lengde skjørt: 100 cm.
Midje belte: 83 cm.

Jakke: 1250.-
Skjørt: 1000.-
Belte: 350.-
Skjorte: 300.-
Pulsvarmere: 130.-
Ørepynt: 100.- (Har krok som også de med alergi kan bruke.)
Totalt Kr. 3130.-


Detalj rygg på jakke.


Detalj ørepynt.


Detalj, foran.


Pulsvarmere.

Hvis du ønsker å kjøpe denne av meg gjør du følgende:
Send meg en mail: majoban@hotmail.com med bestilling, mailadresse og adresse så sender jeg deg en faktura på mail, og med en gang den er på min konto sender jeg varene til deg.
Porto kommer i tillegg, sender den i en ferdigfrankert smartpakke, ca 100 - 150.-
Eller jeg kan sende den i oppkrav om du vil, det blir noe dyrere med porto.

2 kommentarer:

  1. Du verden så flott drakt...virkelig nydelig.
    Og pulsvantene var bare helt nydelige.

    Men ikke min farge dette, men for de som kler denne fargenen....wow.

    Hilsen fra mimmi-leone

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det er godt å få kommentarer på det man lager, man sitter her å syr og lager og vet jo ikke halt om det er ok eller ikke. Så takk igjen.
    May

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.