Søk i denne bloggen

fredag 30. desember 2011

Kjole til meg selv.

Jeg må jo innrømme at jeg har ganske mange klær, ikke sånn at jeg har flere kleskap, klarer godt å få de inn i det ene jeg har. Men uansett så bruker jeg alle klærne mine, det er ikke mye som bare henger der. Og når jeg blir lei så syr jeg om noe av det jeg har. Dette merkes jo i det daglige, har sjelden samme antrekk to dager på rad. Og en kollega lurte på om jeg sydde klærne mine dagen før jeg gikk på jobb..... Det ble jo selvsagt en utfordring for meg og måtte testes ut. Og her er resultatet:


Kjole av en genser og gardin kjøpt på loppemarked på slutten i posesalg. Så egentlig da hva jeg ville sy, men den ble litt anderledes enn tenkt, but i`m loving it just this way.


Detalj, rev remser av gardinen og vevde dem inn under brystet og på ermene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.