Søk i denne bloggen

tirsdag 27. desember 2011

Annen produksjon i desember.

Men jeg hadde ikke bare julekalender. Samen med meg har den mellomste lagde en nydelig engel, håndsydd kjole med glitter og gull dekorasjoner.
Hun har sydd kjolen for hånd og limt dekor på selv, det eneste hun har fått hjelp til er vingene og kroppen.


Engelen har fleecekjole, mohairhår og gardinring til glorie. Vingene er av darwileire.


Øynene har hun tegnet selv på, nydelige øyenvipper.


Og her er den på plass i juletreet.

Men jeg har og gjort ferdig en av de tre genserene som jeg strikket på maskin i sommer.Kanten nede er heklet, med bestemorsruter. Heklet fast i jakken og heklet kant rundt. Fargene er valgt ut etter et skjørt jeg har sydd tidligere slik at de skulle passe sammen. Garnet er fra min veninne Silje på bloggen Rosetrend, hun hadde masse gammelt garn tilovers etter stor opprydding på jobben sin.

Detalj.

Foran.

Bak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.