Søk i denne bloggen

mandag 1. april 2013

Påskekjole.


Jeg har sydd en masse kjoler siden i fjor sommer, jeg har bare ikke fått tatt bilder av dem enda. Ikke før nå, tok meg et raid ute på verandaen i fin-været. Bildene er ikke optimale, men de gir et inntrykk av kjolen. Senere skal jeg få de på en modell å ta bilder, de gjør seg liksom litt bedre på en kropp en en byste.
Første mann ut: Påske kjole.

Kjolen er sydd av en kaffe duk med blomster i 70 talls stil. Kanten nede er to spisebrikker i lin, som danner en splitt bak.  

Valgte en helt enkel modell uten armer, som det og går an å ha en hvit langermet trøye under om vinteren.

I ryggen er det en 60 cm glidelås som er sydd utenpå slik at hele glidelåsen synes. 

Detalj av baksiden med glidelåsen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.