Søk i denne bloggen

fredag 15. november 2013

Forhåndsvisning Artic skirt/Kunstskjørt serie Sápmi - Preview with my Artic skirts collection Sápmi..

Nå kan jeg jo fortelle at jeg har hatt to forhåndsvisninger av mine Artic skirt. Begge var en stor suksess. 
Og gav meg tro på at dette er noe å satse på. Og at lanserings-utstillingen kanskje kom til å gå bra.
Den første visningen var på min sønns bursdag 14. september i år i Lovozero i Murmansk og den andre på 20 års jubileumsfesten til Sámi Nisson Forum i Tromsø 26. oktober 2013. 

Jeg var på prosjektmøte i Murmansk og bursdagsfeiring Lovozero. Vi fant ut at en visning av skjørtene kunne være en fin bursdagsgave, en forhåndsvisning for Valentina, før alle andre fikk se de. Så da ble det sånn. 
I've had two previews with my Artic skirts. One was in a small city called Lovozero in Murmansk, at Valentina's birthday. And one in Tromsø at Sámi Nisson Forum`s 20th anniversary celebration.


Lovozero, Murmansk, Russland.
Overrekkelse av gave(Forhåndsvisning med tolk Jugeni), og den flotte 50 åringen Valentina.
Gift to Valentina. Talking together with translater Jugeni. 
Skjørtene ble nøye studert av gjestene.
Controlling the Artic skirt.
Forteller om tanken bak motivet.
Telling about the motiv at the skirt. 
Stilig hedersgjest.
Pretty Woman.
"Møte".
The skirt called "Meeting".
Gudrun pakker opp skjørtene.
Gudrun is unwrapping the skirt.
Noen ble VELDIG begeistret.
Some one was VERY excited.
Neste innlegg handler om catwalken i Tromsø.
Next post is about the catwalk in Tromsø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.