Søk i denne bloggen

lørdag 15. oktober 2011

Norges varemesse på Lillestrøm 18 - 20 nov.

Jeg skal være med på Norges varemesse på Lillestrøm i november. Og det ble det berømmelige sparket til å bli ferdig med noen kjoler fra blomster koleksjonen min. De var klippet og klar, det var bare tiden som aldri ble til.
Her er noen smakebiter. De er ikke helt ferdig, skal strikke kraver til dem, og da skal dere få se hele kjolene.


Stofftrykk fra mitt opphold i Narvik sydd på i front og på erme.




Blomster i front.


Og blomster igjen.

I will attend the Norwegian Trade Fair in Lillestrøm in November. So now I got the ultimate kick to finish some dresses from the "Flower collection", who have been laying there for a while. Here are some details. I will knit collar on them, so I show the whole dress later.

2 kommentarer:

  1. Dette så spennende ut. Gleder meg til å se!

    SvarSlett
  2. I'll be there. Hadde vært morsomt å sett kreasjonene dine og deg, May. :D

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.