Søk i denne bloggen

søndag 30. oktober 2011

Barnekjoler til Messa på Lillestrøm.

Det ble noen barnekjoler i helgen, ikke bare det da, har og laget noen armbånd men de har jeg ikke tatt bilde av enda. Alt i reneste Redesign av baneklær. En del barne T skjorter, med flekker, partiene med flekker er klippet vekk og erstattet med andre tekstiler. Kjempesøte kjoler ble det isteden for loppemarked eller bruktbutikken eller enda værre søpla.....

Redesigned litle girls dresses, all made of old used clothing.
For the Art and craft fair at Lillestrøm 18-20 nov.



Et gammelt skjørt som er omsydd flere gang, denne gangen sammen med en gul T-skjorte ble det en kjole, ca str 2-4 år ettersom om man vil ha tunika eller kjole, med andre ord kjolen vokser med barnet.


Et skjørt og en voksen topp til en søt kjole med kapper, orange knapper, og ja stolpen skal være skjeiv. Bak er det en detalj med en knapp som egentlig er fra et smykke fra Spania.Ca 1-2 år.


Bak.


Lilla og rosa, Beneton T- skjorte og en voksen lilla topp,med blondekanter. Ble til kul lang kjole til ca 2-3 år.


Detalj av kanten nede.


Lime trøye som hadde flekker nede på ermene, en voksen rød velour topp, og en rest lime stoff til nedkant. Julekjole? ca str 3-4 år.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine kjoler May ! Du skulle ha vært litt nærmere, det eldste barnebarnet på snart 4 vil KUN ha på seg kjoler !!
    klem fra meg........O~~

    SvarSlett
  2. Kjære anonym, det vil mitt barnebarn også, og det synes jeg er fint.
    Klem til deg og hvem du enn er......men jeg tror jeg vet det.
    May

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.