Søk i denne bloggen

onsdag 15. oktober 2014

Bli med å si din mening, vinn et skjørt fra min neste skjørt kolleksjon av Art skirt.

Jeg har vært i designmodus i noen dager og kommet opp med noen ideer. 
Jeg tenker på å bruke dette ei en ny kolleksjon. 
Og jeg trenger din hjelp. 
Jeg lurer på hva du synes om dekoren, og hva tror du den forestiller. 
Det er ikke noe rett eller galt svar.
En av dere som 
har svart/kommentert og delt blir trukket ut som vinner.
Kravet er: 
Du må si hva du synes, 
hva du tror det forestiller.
og
 Dele denne på din egen blogg(Skriv nettadressen i kommentarfeltet.)
 eller Facebook (tagg meg).
 (Gi meg beskjed så jeg kan sjekke)

Vinneren trekkes 10. november 2014. 

Tusen takk for hjelpen.
Vennlig hilsen majoban. 





9 kommentarer:

  1. like dekoren veldig godt,,,sort og hvitt, gråtoner...trur dette bli arti på skjørt som vil bli lagt merke til...får assosiasjon til sølje, hekla bordbrikke, i en annen verson,,,,likte trykket ..

    SvarSlett
  2. hei det var æ som skrev kommentaren ovenfor merka anonym...fikk ikke postet den på anna måte Hilsen irene l wold

    SvarSlett
  3. Sirkler er for meg "evighetstegn". Flotte og fantasifulle variasjoner. Liker at det går i gråtoner! Kan brukes til alt! :-)

    SvarSlett
  4. Altfor vanskelig å kommentere her. Jeg en data-analfabet... Mary-Ann Holtet Ringheim. ("Anonym" over her)

    SvarSlett
  5. Hei, når dere er anonyme så går det bra å bare skriv navnet i kommentaren, supert at dere tar dere tid. Tusen takk. Husk å dele linken på deres egen Facebook side så flere får sjansen å delta.
    May

    SvarSlett
  6. Dette var stilig- minner om søljer ja/smykker. Har du muligens sprayet over hekleduk for å lage det ene trykket? Hadde vært fint på kjoler, puter og duker spør du meg ;)
    Irene L

    SvarSlett
  7. Det er søljer! Jeg er svak for sølje-design, det blir pent, tenker spesielt på en brodert sølje på en skinnveske. Jeg tror dette kan bli stilig og vakkert på interiør som puter, gardiner etc. som man kan sitte og beundre i eget hjem! D:gudrun eliissá

    SvarSlett
  8. De överste ser ut som trebrikker eller fat og andre som söljer. Det ser ut som dyr design som passer bra på alleslags produkter (kopper, tekstiler osv.). Putetrekk med sånne mönster hadde jeg önsket meg! Hilsen Mirka

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.