Søk i denne bloggen

mandag 11. august 2014

Tre kasser til interiør som koste skjorta og ræva.......

Jeg er så heldig at jeg har en mann som snekrer. Og har jeg lyst på noe så spør jeg han om han kan lage sånn og sånn, og etter noen dager så står det der. Denne gangen spurte jeg om han kunne snakre trekasser til meg, som jeg skulle ha på kjøkkenet. 
Sånne interiørkasser som er så populært, gamle eller nye. De er kjempedyre uansett. 
Vi hadde mase plank igjen etter taket til stugan vi bygde i Sverige i fjor sommer. 
Og sannelig ble det kasser. 
Hobbyplate i bunnen, takplanker i sidene og trevinkler i hjørnene fordi ellers falt kassa fra hverandre, plankene går i spor i hverandre.  
Den går nesten i ett med parketten.
Perfekt i hjørnet på kjøkkenbenken.
Så fyller jeg den med kokebøker. 
Dagen etter lage han en liten en som fikk plass oppå den første. 
Takk snille mannen min. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.