Søk i denne bloggen

lørdag 28. september 2013

Samisk belte.

Jeg traff en nydelig dame på i Enare, jeg hadde jo truffet henne før da, men i Enare kjøpte hun seg et sjal. Og hun ønsket seg et belte som sto i stil til sjalet. Hun ønsket at fargene i beltet skulle hente opp fargene i sjalet. Vel vel, utfordringer er min sterke side så jeg tok oppgaven. Og resultatet er jeg selv veldig fornøyd med, håper damen også er det, det får jeg vite om 2 uker da det skal leveres. Prisen på belte er 1500 kr. 
Det kan bestilles om du ønsker det, Ikke akkurat likens men samme type. Det er bare å ønske farger og sende meg en mail. 
Nydelige sjale hun kjøpte.

Vevde beltet i sommer i 30 varmegrader. Noe må man jo gjøre i skyggen.

Felle veven inn i skinnet.

Det ferdige resultat.

Reinhornsknapp.


Værsågod.

3 kommentarer:

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.