Søk i denne bloggen

søndag 23. juni 2013

Smykker med betydning.

Laget to smykker der materialene har en spesiell betydning for meg. 

Den hvite keramikkbiten hang på en gave som presangkort fra en meget god venninne. For vakkert arbeid til å støve ned i en skuff. Hvit skinnreim, og en metall-ring. Det er nok, ellers kunne det fort bli overlesset. 
Kort kjede slik at det ligger akkurat på  brystkassa rett ovenfor utrigningen på en kjole. 

Min far hadde vært 100 år om han hadde levd i dag.  Dessverre gikk han bort i en alder av 75 år. Ringen som charmsen er festet i er ringen til lommeuret hans. hjertet er fra mine barn, og resten er glassteiner og perler. 
Bruker langt kjede til denne, slik at den henger lengre ned på brystet. Passer godt til dongery.
Disse laget jeg og samtidig, de er ikke laget til smykket , men de passer til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.