Søk i denne bloggen

fredag 28. juni 2013

Jeg har en idè.......

For tiden jobber jeg med et prosjekt.
Prosjektet skal ha en lanseres en bestemt dato, den er ikke fastsatt enda, men håpet er at det skal bli i september i år eller i høstferien.. Det er et utrolig spennene prosjekt, og jeg har stor tro på at resultatet blir veldig bra. Så dere kan glede dere til å være med å se deler av prosessen her på bloggen min. 
Jeg kommer til å legge inn små smakebiter etterhvert som prosessen skrider fram.
I dette prosjektet vil jeg bruke mine kreative evner og faglige kunnskaper til å skape et spennende produkt. 
Dette er noe jeg har drømt om lenge, og som har vært en baby som sakte har vokst fram. Jeg kommer til å elske hvert minutt jeg kan sette meg ned å jobbe med dette. Og jeg håper dere blir like heftig og begeistret som meg. 
Her kommer en smakebit:




Så håper jeg dere følger meg videre i prosessen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.