Søk i denne bloggen

lørdag 28. januar 2012

Samisk i skolen.

Da er det tiden på året hvor det samiske kommer opp på timeplanen i skolen.
I forbindelse med den 6 februar som er samenes nasjonaldag har de fleste skolene samisk på timeplanen og hos oss er det også sånn. Det er en hektisk tid med mange besøk i på trinnene hvor jeg forteller om samisk kultur og tradisjon.
Det er spennende å ha intresserte tilhørere fra 1 til 7 trinn.

I forbindelse med at dagen nærmer seg vil jeg legge ut noen bilder av reinsdyr. Som jeg selv har laget,det er skisser og brukt til trykk og er laget for noen år siden.

Jeg vil og takke alle mine 16 følgere og alle de besøkende som er innom bloggen min. Det er gøy å se at så mange er innom å hilser på og ser hva jeg holder på med. Selv om det er forsvinende lite kommentarer så ser jeg jo at det er et jevnt besøk her. Og TAKK for det.
Ha en god dag og helg til alle sammen.


Reinsdyr.


Reinsdyr.


Reinflokk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.