Søk i denne bloggen

søndag 27. november 2011

Julemarkeder.

Da er årets julemarkeder over, Det i Lillestrøm er etter min konklusjon ikke noe jeg kommer til å delta på igjen. For stort, dyrt og lite salg. Og det er jo det vi skal leve av.....
Men Blå markedet var helt anderledes, anderledes varer, anderledes kunder og mye billigere å stå.


Malerier og smykker av Ragnhild Helland som var så grei at hun kom helt fra Egersund og sto sammen med meg. Hun er en kjent kunstner i Rogaland fylke og har solgt en mengde malierier.


En del av min samiske duodji.


Og enda litt til.


Maleri i lillanyanser, nydelig.


Detalj.


Malerier i kontrast farger.


Glass smykker.

Alle produktene kommer på Epla i løpet av uken.

Her på Rosetrend sin blogg finner du bilde fra Blå markedet som jeg ikke fikk somla meg til å ta bilder fra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.