Søk i denne bloggen

søndag 1. mai 2011

Smakebit av blomster kolleksjonen jeg jobber med for tiden.

Jeg skal ikke sy festdrakter i år, det ble en blomster kolleksjon.
Tunikaer og kjoler.
har sydd 10 kjoler i påsken, og hadde tre fra før, så nå henger de her i rad og rekke.
det var tungt å laste opp bilder i dag så det ble bare to foreløbig, men det kommer flere etterhvert.
Den lilla er inspirert av en kjole jeg fant hos Sukkertøy for øyet i fjor høst en gang.
Denne:




Og her er resultater. Lilla på lilla blomstrened så langt øyet rekker.


Lilla blomst.


Sporty rød og hvit.....


Toppen er en Helly Hansen treningstøy.
Rød blomst.

3 kommentarer:

  1. Så stilig blomsterkolleksjon du lager. Frodige plagg!

    SvarSlett
  2. Wooow!!!
    Helt herlig!!!

    Er så glad for at du finner inspirasjon inne hos meg, denne gang i den romantiske sommerkjolen min!

    Tusen takk :)

    Du er vanvittig flink :)

    SvarSlett
  3. Artig å se hvordan du setter sammen ting. Og ikke minst hva du lager ut fra inspirasjonskildene dine. Det blir noe helt annet- som selvfølgelig er bra :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.