Søk i denne bloggen

søndag 22. mai 2011

Ny arbeidshelg med en god veninne.

Helgen 13-15 mai var vi i gang igjen, jeg og min veninne. Hun heklet babyteppe, monterte et blomstersjal og jeg hjalp henne å sy en kjole av en gardin. Det var en spennende helg. Alltid morsomt å se forundringen til de som jeg veileder i sømen fram til et produkt, de liksom tror ikke sine egne øyne når de ser hva de har gjort selv når de er ferdig.
Jeg selv startet på to kjoler i collegestoff med blomster dekor, og sydde ferdig en kjole som har ligget en stund samt noe reparasjoner.


Kjolen til Rosetrend, bloggen og resten av bildene finner du her.


Kjolen jeg sydde ferdig, den kommer ikke til sin rett på prøvedukken, da den er mindre enn kjolen, men skal prøve den og få tatt bilder med meg selv inni senere.


Dekor på erme til en av kjolene i collegestoff.


dekor i front på kjolen i collegestoff, den skal ha strikket hals.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.