Søk i denne bloggen

mandag 22. november 2010

Redesign

Fra nå av skal jeg forsøke å bli flinkere til å holde på med det jeg skal nemmlig redesign. Det har vært lite tid til det i produksjon til messer/marked. Prosjekter og turer rundt omkring.
jeg kommer til å legge ut flere innlegg om redesign fra nå av.
Begynner med duker i engelsk broderi som man ikke vet hva men skal med.....man kan jo selvsagt legge de på bord, benker og hyller. Men når man har mange så er det morsomt å prøve noe annet.

Hvorfor ikke lage punger av dem?
Her er det brukt en stor rund brikke og en liten avlang brikke.




Den første jeg lagde var uten sidestykke, så den ble litt flat, satte da i to runde sidestykker og fòret dem. Den største har fått et ekstra lag stoff mellom brikke og fòr slik at den ble litt stivere.
Dette ble iallefall søte julegaver.Men sier ikke til hvem.....

4 kommentarer:

  1. Smarte og skikkelig fine!! Heldige er den/de som får dem:)

    SvarSlett
  2. Er enig med Hilde: Smarte og fine ting.

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  3. De var søte :o) Liker at du skal blogge mer om og med redesign!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.