Søk i denne bloggen

mandag 15. november 2010

Frimarked på Jyden Secondhand.

Jeg var da på Frimarkedet på lørdag. Traff hyggelige mennesker og fikk sosialisert meg iallefall, salg var det lite av, kanskje ikke frimarked er tingen for meg.
Her selges mange forskjellige ting, med overvekt av saker folk vil kvtte seg med. Vi var noen få som solgte håndverk.
Men de sa og at det hadde vært uvanlig lite folk denne lørdagen, så da så.....

Jyden secondhand er en stor gjenbruksbutikk under sandesundbrua ved RIMI på Alvim i Sarpsborg. Hver lørdag og søndag har de et stort innendørs frimarked i 2 etg, Østfolds største innendørs frimarked reklamerer de med.
Er du intresert å stå der å selge noe du har laget eller ting du ikke har bruk for kan du kontakte butikken på tlf: 908 55 729.


Det er denne blide hyggelige mannen som står for utleie av markedsplasser, sammen med en koselig dame som solgte strikede plagg og tilbehør, jeg kjøpte en kjempeflott striket bolero hos henne.


Standen min, i det innerste lokalet.


Pulsvarmere i mange farger.


Sjalene mine pent lagt ut på bordet.


Den super hyggelige naboen min, som solgte litt av hvert av ting hun ikke hadde bruk for.


Denne søte unge jenta solgte muffins og farsdagskaker som hun hadde laget selv. Måtte jo kjøpe en til han far da vet du....


Muffins i lange baner.



Så det var litt av hvert å få kjøpt, og koselig å treffe andre og gå å se seg rundt.

May

4 kommentarer:

  1. Kjedelig med dårlig besøkstall, men du fikk vel litt respons? Mange andre moromme stander du har blogget om i hvertfall :o)

    SvarSlett
  2. Heisan May
    Så artig med slike markeder!
    Har selv deltatt på en del julemarkeder, men det har ikke alltid vært flust med kunder. Har funnet ut at der jeg treffer "mine folk og potensielle kunder" er gjennom min lille bloggbutikk.
    Ha en fin dag i solskinnet!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Kaspara.Det va jo en god ide, kanskje det e der man skal satse. Har jo laget butikk på Epla, men har ikke lagt ut så mye, tenkte vente litt til markedene er over.
    May

    SvarSlett
  4. Håper du får solgt tingene dine etter hvert :) Tusen takk for de fine pulsvarmerne jeg vant hos deg, de kom i posten i går! De er veldig fine og gode og myke :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.