Søk i denne bloggen

søndag 25. juli 2010

Endelig noen smakebiter fra det jeg fikk i dødsboet.

Det tar tid å telle, men endelig fikk jeg tatt bilden jeg har lovd.


Noe av de flotte klærne jeg fikk, her bare et utsnitt av mønsterpå tekstilene.


Mange flotte forklekjoler som var mote for husmødre på 70 tallet, ikke så fine å bruke slik de er men med noen søm grep kan de kanskje bli fine kjoler. Plissert forkle og 70 tallets one pice......


Og gardiner maaaaaange.


Hansker, sånne husker jeg at jeg hadde 17 mai da jeg var liten, de lå i en pose øverst i skapet og ble tatt fram hver 17 mai.


"Nattkjole a la 70.


nydelig underskjørt.


Skjorter var det mange av.


Badedrakt med plastkopper......


Underskjørt i bra kvalitet og delikate farger.


Underkjole, slik min mor brukte på 60-70 tallet....bruker faktisk selv å sånne når jeg bruker kjoler som suger seg fast.


Nattkjole, denne ser jeg for meg som en tunika med noe annet på bysten.

Flere søte bluser:



2 kommentarer:

  1. En gullgruve!!

    Hilsen Fama

    SvarSlett
  2. Ja det er helt fantastisk kor heldig jeg var, av og til kommer det inn dumpende sånne overraskelser.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.