Søk i denne bloggen

søndag 12. april 2015

Frozen inspirerte kjoler.

Da har jeg og kastet meg på trenden, eller ikke helt, har jo vært der før, syde Frozen dukker til jentene til jul, det kan du se her. Denne gangen ble det kjoler til den minste og den mellomste jenta. 
Det er ikke kopier av kjolen til Elsa, men en inspirasjon far den, til to helt unike kjoler til jentene. Og så med vesker da, de to elsker små vesker de kan putte ting i. 
Begge er Redesign . Brukte ting jeg fant på sy rommet i blåtoner. 
Dette er en duk, den mellomste jenta har vokse fra strutte snurre kjoler
og hun er nå da mer for en klassisk stil. 
Veske må til. Kjolen er ikke lagt opp i påvente av besøk så jeg vet hvor lang hun vil ha den. 
Veska er resten som ble igjen og reimen en en gardin holder.
Den minste jenta snurrer og elsker rysjer og dill enda.
Underskjørtet er en gardin. Overdelen en rest.
 Overskjørtet var et halvferdig prosjekt fra et stofflager jeg kjøpte. 
Veska er helt enkel av resten av overdelen og silkebånd til reim. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.