Søk i denne bloggen

søndag 15. juni 2014

Re-design kurs i Hønefoss for Buskerud husflidslag.

I helgen har jeg vært på Ringerike folkehøyskole og holdt re-design kurs i regi av Buskerud husflidslag. 
5 deltagere, egentlig akkurat passe. Og de var jo så flinke at jeg fikk re-designe litt selv også. Det var en kjempetrivelig helg, og jeg storkosa meg. 
Her kommer litt av det ferdige resultatet. 
Kjole i 20-talls stil. Fra en 80-talls kjole og en topp..

Skjørt med tøffe detaljer. Fra en kort spencerkjole med ballongskjørt..

Kul sommerkjole. Fra en dongery nikkers og en sommerkjole. 

Elegant. Fra en omslagsskjorte og et skjørt. 

Damejakke med pelskrave. Fra en kjedelig litt firkantet modell til en fancy A modell med pels.

Kursleder fikk og tid til litt re-design. 

Søte kursdeltagere.....

Så gikk vi catwalk for brikkevevkurset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.