Søk i denne bloggen

torsdag 15. november 2012

Redesignet barnekjoler.


På søndag skal jeg være på Blå å selge en del av varene mine jeg har produsert dette året. Nå har jeg gjort ferdig 3 barnekjoler i Redesign fra gamle barneklær som er blitt for små eller har flekker som ikke lar seg fjerne.
Denne er sydd av en trøye i vaffelsøm, nedre delen er brukt i lua også. Skjørtet på kjolen er et voksenskjørt, og den er foret fordi blondene er gjennomsiktig, de er også brukt til dusk på lua. Alt avsluttet med rosa sløyfe.
Str 1-2 år.

Denne er en sommertopp og blonder fra en voksenskjorte.
Det eneste jeg har gjort er å kante barnetoppen med blonden.
Str 1-2 år.

trøye til barn og skjørt til barn er sydd sammen til en festlig kjole, kanten nede er resten av trøya.
Str 1-2 år.
Kjolene selges for 250 kr pr. stk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.