Søk i denne bloggen

søndag 4. september 2011

Logoer.

Det hadde jeg nesten glemt...., å jobbe på PC e liksom ikke håndarbeid tenker jeg, men det er det jo forsåvidt.

Har bestilling på logo til koret jeg synger i. Tegnet for hånd mange ideer og varianter av dem igjen, som koret gikk gjennom og plukket ut tre som de ville jeg skulle jobbe videre med.
Og her er resultetet, en av disse tre skal de velge. Hvem synes du er best?

Den brune er egentlig ikke min ide men en omgjøring av logoen til klubben som koret tilhører slik at kornavnet er istede for klubbnavnet og samtidig viser tilhørighet til klubben.
De andre to er mine ideer.


Den brune.....


Sleggeklang oppover jernbaneskinnen.


Sleggeklang på jernbaneskinnen.

1 kommentar:

  1. Det høres ut som et kor som er behagelig å høre på når jeg ser logo 2. Nå har jeg aldri hørt koret da, så hvis dere er et kor som synger mange korte, stumpe lyder, passer jo nr 3 best:)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.