Søk i denne bloggen

onsdag 23. mars 2011

Kjole til en 90 åring.

12 mars var jeg i min mors bursdag og i den anledning sydde jeg en kjole til henne. Bildet ble litt dårlig men jeg viser den alikevel. Blomsterdekorasjonen jeg laget til kaffebordet ble det bedre bilde av.


Da damen hadde prøvd den måtte jeg fjerne innsnittene og senke skuldrene litt, men ellers var den passelig. Kjøpte en beige farget cardigan i bomul til. Jubilanten var fornøyd.


Dekorasjonen er lagt i en glasskål, alle rosene samlet i en bukett, der jeg la plast( fra en brødpose) rundt blomstene og pynte gress rundt der igjen. Resten av stilkene er buntet sammen, og ute fant jeg en torengren for å bryte litt med det rosa og grøe. Den lille rosen var knekt helt oppe i blomsten og den fikk ligge helt nede i skålen. For at det ikke skulle se så snaut ut tok jeg rosebladene og danderte nede i skålen.
Totalt kostet denne dekorasjonen 124 kr, for buketten med 20 roser og gresset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.