Søk i denne bloggen

søndag 23. januar 2011

Jeg har fått en Award

Jeg har fått "The Stylish Blogger Award" hos Mimmi Leone som har denne bloggen.
Jeg føler meg beæret over å få en pris, ikke prisen i seg selv, men bare det at noen synes bloggen min er så ok å lese og vil gi den en pris. det synes jeg er stort, tusen takk Mimmi Leone.

Jeg kunne godt sendt Awarden tilbake til Mimmi Leone, men siden jeg fikk den av henne må jeg nok finne fem andre.
Bloggen til Mimmi er en studie i farger og kreativitet og nydelige bilder, hun er opptatt av interiør,det synes i en del av innleggene hennes, hun syr klær selv, maler og tegner. Hun er sannelig en kreativ dame. For tiden er hun med i NM i gaveinnpakking som dere ser av bildet her.



The "Stylish Blogger Award" er en stafettpinne-utnevnelse.
Jeg må nå:
fortelle 7 ting om meg selv
velge ut 5 fra min egen bloggroll og gi "The Stylish Blog Award" videre til dem
linke en takk tilbake til henne jeg fikk "The Stylish Blog Award" av og gi beskjed til de 5 jeg velger om at de har fått en award.

Vanligvis er jeg er jeg ikke privat her på bloggen min men kan vel fortelle noe generellt om meg selv tenker jeg.

Jeg er utdannet faglærer innen kunst og formgivning, og har grunnfag i Kunsthistorie.
Og jobber i skolen, men akkurat nå har jeg ikke kunst og håndverk men mattematikk av alle ting og jeg er veldig glad i elevene mine.

Det å være kreativ er en drivkraft inni meg som går som en 24 timers film inni hodet mitt hele tiden. Det popper stadig opp nye ideer.

Jeg elsker utfordringer, det får meg til å være på hugget og bruke hjernen.

Jeg er glad i farger og hver dag kler jeg meg i fargerike klær som gjør meg glad.

Urettferdighet er det verste jeg vet og reagerer kjapt om jeg opplever noe urettferdig med meg eller noen rundt meg.

Jeg elsker å reise, og spinker og sparer hele tiden for kunne reise om anledningen byr seg.

Jeg synger i et bittelite kor som opptrer 1 mnd hvert år, og vi synger gamle rallarviser.


De 5 nominerte som får
"The Stylish Blogger Award"
fra meg er:

Jag blommar
Fordi hun lager de mest kreative ting av det som finnes rundt oss, hun ser en nytte i hver liten stoffbit eller bruskork og skaper nye kunstverk av det.

Kirkeby
Fordi hun lager masse morsomt og som kjøleskapmagneter av bruskorker, søppelbøtte av gamle aviser og mye mer.

Mamma og Herman
Fordi hun gjør slik at jag slipper kjøpe Se og hør eller Her og Nå hver uke.


Kasparas regnbue
Fordi hun skriver så flott om sin bestemor og bruker ting fra loppis som hun pusser opp og har i huset sitt.

Blandet loft
Fordi hun skriver de nydeligeste refleksjoner om hverdagslige ting.

6 kommentarer:

  1. Tack! Så fint du skrivit om mig. Jag blir så GLAD!

    SvarSlett
  2. Hej Majoban.
    Tusind tak for awarden, det er vældig pænt af dig.
    Mvh Maria

    SvarSlett
  3. Bare hyggelig, du fortjener den.

    SvarSlett
  4. Kjære Majoban
    Endelig livstegn fra meg!
    Så artig å lese at du er lærer med kunst og håndverk som spesialfag og har studert kunsthistorie. Å studere kunsthistore er en av de tingene jeg håper å rekke i livet.
    Gratulerer med din award og tusen takk for du tenkte på meg og ville forære meg den videre.
    Jeg er sikkert Blogglandias særeste, men helt fra jeg startet bloggingen bestemte jeg meg for å ikke delta på slike award-utdelinger, derfor har jeg aldri skrevet om eller nevnt awarder på bloggen min.MEN... Jeg elsker gode kommentarer og gi det! Uansett; tusen takk for at du liker bloggen min! Det er en ære.
    Ha en glad dag i solen!
    Stor klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Så koselig! Takk for fin kommentar inne hos meg, og denne awarden, men jeg er som Kaspara jeg.. Men det betyr ikke at jeg ikke setter like stor pris på den som de andre. Så takk igjen. Det gjør godt!
    Klem fra meg.
    God helg, forresten.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.