Søk i denne bloggen

tirsdag 17. august 2010

Snart i mål.

Det nærmer seg med stormskritt "åpningen" av the Firm. Stresse litt her men det går nok bra. 1 september er datoen.
Og det er allerede noen påmeldte til kurs, Lær å sy/grunnleggende søm. Og det er godt, har fått låne lokale og av en snill snill dame.
Ellers skal det legges ut sjal, pulsvarmere og samisk inspirert assesories her på bloggen og etterhvert på en nettbutikk, tenker på Epla, er det noen som har erfaring der fra og kan tipse meg?
Jeg har da passert den nette sum av 1000 besøkende og må ha en give away snart, det var bare det med tiden nå i innspurten, men jeg kommer sterkt tilbake til det.
Stor takkeklem til alle mine lesere og følgere, uten dere hadde det ikke vært noe blogg.
May

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se tingene du har laget.
    Ønsker deg en nydelig helg!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  2. Tusen takk Mimmi (Det er og hva mine barnebarn kaller meg....hihi) Kjempehyggelig du ville komme hit å se.
    May

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentarer av alle slag.